Wesley just spoke today on the duth forum regarding his experience with Nigam. Some translation (by me) of the most important things he said ->
His original text in Dutch:
The stem cell are in some kind of serum, I've gotten really sick (in shock), my lymph nodes were swelling up after which I got steroids to disable my immune system ... I'm so happy I am still in good health, I've done every possible check out there including checks for cancer, all for a very good reason as you guys now understand, so I'm happy those tests turned out negative but believe me, do NOT go to India
"mensen , een goeie raad :
ga niet naar india , toch niet nu , voor er harde bewijzen opduiken...
het is de kost en moeite niet waard momenteel...
vliegtuig + hotel + clinic
de rekening loopt heel snel op , regel gewoon een goeie fue , of fue met bodyhair/ baardhaar mix ht in europa...
als jullie mijn advies op prijs stellen , ik zou het niet meer doen....
de stemcells zitten in soort van serum , ik ben er echt ziek van geweest (schock)
ik en de andere persoon hebben onderling beslist om iedereen te waarschuwen , de risks wegen niet af tegenover de gains...
opgezette lymfeklieren , daarna steroid gekegen om imuumsysteem plat te leggen , ben al blij dat ik in goede gezondheid ben...
niet voor niks al 2 megauitgebreide onderzoeken ondergaan , bloed tot in de puntjes laten uitpluizen of eventuele rare zaken , kankerenzymen enz
gelukkig is alles goed , maar geloof me ga niet naar india...
ik kan er een heel boek over schrijven
wat nog kan , hele aga verhaal van begin tot nu...
denk dat ik momenteel al een nieuwe audi a4 s-line kwijt ben aan mijn haar totaliteit
het heeft me momenteel de hele gebeurtenis al veel geld en moeite gekost , en persoonlijk vond ik het geen meerwaarde geven tegenover een ht clinic
trouwens er zijn projecten in opstart in europa , dat je van je stoel nog gaan blazen , ik meld er meer over zodra de oprichters groen licht geven...
volg mijn wijze raad : spaar je geld nog momenteel...
van een kant heb ik mijn leven op het spel gezet voor beetje haar..."
ga niet naar india , toch niet nu , voor er harde bewijzen opduiken...
het is de kost en moeite niet waard momenteel...
vliegtuig + hotel + clinic
de rekening loopt heel snel op , regel gewoon een goeie fue , of fue met bodyhair/ baardhaar mix ht in europa...
als jullie mijn advies op prijs stellen , ik zou het niet meer doen....
de stemcells zitten in soort van serum , ik ben er echt ziek van geweest (schock)
ik en de andere persoon hebben onderling beslist om iedereen te waarschuwen , de risks wegen niet af tegenover de gains...
opgezette lymfeklieren , daarna steroid gekegen om imuumsysteem plat te leggen , ben al blij dat ik in goede gezondheid ben...
niet voor niks al 2 megauitgebreide onderzoeken ondergaan , bloed tot in de puntjes laten uitpluizen of eventuele rare zaken , kankerenzymen enz
gelukkig is alles goed , maar geloof me ga niet naar india...
ik kan er een heel boek over schrijven

wat nog kan , hele aga verhaal van begin tot nu...
denk dat ik momenteel al een nieuwe audi a4 s-line kwijt ben aan mijn haar totaliteit
het heeft me momenteel de hele gebeurtenis al veel geld en moeite gekost , en persoonlijk vond ik het geen meerwaarde geven tegenover een ht clinic
trouwens er zijn projecten in opstart in europa , dat je van je stoel nog gaan blazen , ik meld er meer over zodra de oprichters groen licht geven...
volg mijn wijze raad : spaar je geld nog momenteel...
van een kant heb ik mijn leven op het spel gezet voor beetje haar..."
Comment