+ Reply to Thread

Default Qiwi заблокировали мой счёт с деньгами

QUESTION, WHY DO YOU ACCEPT MONEY IF THE WALLET IS BLOCKED?

I go to my wallet on Saturday, and outgoing transfers are blocked on it, the main thing is that I can accept money, but transfers are blocked, well, the client sent me a payment for the work, well, in summary, Im trying to withdraw money, but the wallet is simply blocked!

Well, here I didnt panic much, because all the documents are available, the wallet is registered for me, I didnt use VPN and I didnt use anything like that, I immediately understand that there will be no problems with unlocking and this is some kind of mistake.

The unlock form on their site doesnt work at all, you can try to send the documents that are required there for an hour, but in the end nothing is sent, you enter all the data - you press send and nothing just happens, I tried from the phone, but no. It's just broken and I think it's on purpose!

I started calling and writing to the support service, operators using a template script, they send me to their E-mail.

At first, they simply asked to send them a selfie with a passport.

Hello! We need to make sure that you are the real owner of the wallet. Please send a photo with a passport in your hands of good quality, more than 1 MB, without glare, distortion and cuts along the edges, and without the use of graphic editors.
    As soon as we receive the photo and verify the data, we will be able to tell you what documents you need to send to unlock the wallet.

QIWI - a bank of scammers, Bot for taking money from the population of the Russian Federation
    Well, of course, I sent it, moreover, I found an agreement with a mobile operator, because after reading the information on the Internet, I immediately realized that I need to send everything at once, because they take a long time to answer, I think for a month they easily pulled the cat by the tail, asking all the time for new documents .

They froze me for about a week, called them, wrote to the online chat, but the answer is always the same and stereotyped, expect - they are looking into your issue, they have increased the priority.

Good afternoon.

We have detected suspicious activity in your wallet and therefore blocked it. It is important for us to check that third parties have not gained access to it and that its use does not violate the terms of the offer.

For further consideration of the application, please send a photo of the 5th page of your passport, which contains registration information.

QIWI - a bank of scammers, Bot for taking money from the population of the Russian Federation
    Well, of course I sent everything!

Well, then the fun begins, waiting for their valiant fraudulent SB to check everything supposedly and get an answer from which I am simply shocked!

Hello! We are forced to terminate the agreement with you unilaterally, the wallet will no longer be serviced. In order for you to be able to withdraw the remaining money from it, please follow these steps: 1. Certify a copy of your passport and contract with a mobile operator from a notary. Thus, he will confirm that the number really belongs to you, which means that you are the owner of the wallet.2. Fill out an application to transfer the balance to your bank account. Attached template.3. Send all these documents to us at: 117648, Moscow, PO Box 17, recipient QIWI Bank. We will check the documents within 25 days, in accordance with clause 6.5. Public Offer after we receive them.
    Be careful, you need to collect and send everything, otherwise we will not be able to transfer your balance and we will have to collect documents on a new one.
    Please note that the commission for transferring to another bank account will be 30 rubles. The rest of the money in foreign currency will be converted into rubles.

QIWI - scammer bank, Bot for taking money from the population of the Russian Federation
    I just do advertising, I help set up Adwords, Direct and any other similar kind of advertising, I am registered on the site nalog.ru, I am self-employed! You know the most interesting thing, the client sent me money, I had to replenish half of it in Yandex Direct, now I owe money to the client, so it was my last money, I have to pay the rent tomorrow. There is no work in the country anyway, I somehow survive thanks to the Internet and even then a penny, but here they are deprived of these pennies, I almost want to scream ....

As I understand it, they have SB apparently by%, how much we block - we earn so much. We will block everyone!

Do you know what is the most interesting? On what basis do they have the right to demand a notarized copy of the passport and the contract with the operator? According to my calculations, it will cost about 7-10t.r, so that for half a year then you still have to wait for your money. There is no such clause in more than one Federal Law of the Russian Federation, but they have the right to have a passport, they have the right to contract with the hundredth operator, they have the right to have a bank account number, details, but no one is obliged to certify anything, they came up with this - to breed us, "suckers", so they think their clients.

Dear friends, from whom QIWI illegally blocked money, let's unite and write a collective complaint to the Central Bank of the Russian Federation, because after reading the reviews, every 2nd person has such a misfortune, this is not normal! We need to deprive these scammers of their license, once and for all.

ПЫТАННЕ, ЧАМУ ГРОШЫ ВЫ ПРЫМАЕЦЕ, РАЗ Кашалёк заблакаваны?

Заходжу я ў суботу ў кашалёк, а выходныя пераводы на ім заблакаваныя, галоўнае грошы прымаць можа, а пераводы заблакаваныя, ну вось мне кліент адправіў аплату за працу, ну вынік, спрабую вывесці грошы, а кашалёк проста заблакаваны!

Ну тут я моцна не стаў панікаваць, бо дакументы ўсё маюцца, кашалёк аформлены на мяне, VPN і нічога падобнага не выкарыстоўваў, адразу разумею, што праблем з разблакоўкай не будзе і гэта нейкая памылка.

Форма з разблакоўкай на сайце ў іх не працуе ад слова зусім, можна гадзіну спрабаваць адправіць дакументы, якія тамака патрабуюцца, але ў выніку нічога не адпраўляецца, уводзіш усе дадзеныя - націскаеш адправіць і нічога проста не адбываецца, спрабаваў з тэлефона, але не. Яна проста зламаная і думаю, гэта зроблена спецыяльна!

Пачаў тэлефанаваць і пісаць з службу падтрымкі, аператары шаблонным скрыптам, мяне дасылаюць на іх E-mail.

Спачатку яны проста папрасілі адправіць ім сэлф з пашпартам.

Добры дзень! Нам трэба пераканацца, што вы сапраўды ўладальнік кашалька. Просьба даслаць фота з пашпартам у руках добрай якасці, больш за 1 МБ, без блікаў, скажэнняў і зрэзаў па краях, а таксама без выкарыстання графічных рэдактараў.
    Як толькі атрымаем фота і зверым дадзеныя, зможам расказаць якія дакументы трэба даслаць для разблакіроўкі кашалька.

QIWI - банк ашуканцаў, Бот па адабранні грашовых сродкаў у насельніцтва РФ
    Ну вядома ж я даслаў, мала таго я знайшоў дамову з сотавым аператарам, бо начытаўшыся інфармацыю ў інтэрнэце, адразу зразумеў, трэба адправіць усё і адразу, бо як яны доўга адказваюць, думаю і месяц папросту цягнулі ката за хвост, прасіўшы ўвесь час новыя дакументы .

Марозілі мяне каля тыдня, тэлефанаваў ім, пісаў у анлайн-чат, але адказ заўсёды адзін і шаблонны, чакайце - вашым пытаннем займаюцца, падвысілі прыярытэт.

Добры дзень.

Мы выявілі падазроную актыўнасць у вашым кашальку і таму заблакавалі яго. Нам важна праверыць, што да яго не атрымалі доступ трэція асобы і што яго выкарыстанне не парушае ўмовы аферты.

Для далейшага разгляду заяўкі, калі ласка, дашлі фота 5-ай старонкі вашага пашпарта, дзе змяшчаюцца звесткі аб рэгістрацыі.

QIWI - банк ашуканцаў, Бот па адабранні грашовых сродкаў у насельніцтва РФ
    Ну, вядома ж, я ўсё даслаў!

Ну а потым пачынаецца самае цікавае, дачакаўшыся калі іх доблесная ашуканская СБ, праверыць нібы ўсё і атрымліваю адказ, ад якога я проста ў шоку!

Добры дзень! Мы вымушаныя скасаваць з вамі дамову ў аднабаковым парадку, больш кашалёк абслугоўвацца не будзе. Для таго, каб вы змаглі вывесці з яго пакінутыя грошы, калі ласка, прарабіце наступныя крокі:1. Заверце ў натарыуса копію вашага пашпарта і дамовы з сотавым аператарам. Тым самым ён пацвердзіць, што нумар сапраўды належыць вам, а значыць менавіта вы ўладальнік кашалька. Запоўніце заяву на перавод рэшты на ваш банкаўскі рахунак. Шаблон ва ўкладанні.3. Адпраўце ўсе гэтыя дакументы нам па адрасе: 117648, г. Масква, а / я 17, атрымальнік КИВИ Банк. Мы праверым дакументы на працягу 25 дзён, у адпаведнасці з п. 6.5. Публічнай Аферты пасля таго, як атрымаем іх.
    Будзьце ўважлівыя, сабраць і даслаць трэба ўсё, інакш мы не зможам перавесці ваш астатак і давядзецца збіраць дакументы па новай.
    Звяртаем увагу, што камісія за перавод на рахунак іншага банка складзе 30 рублёў. Астатак грошай у замежнай валюце будзе сканвертаваны ў рублі.

QIWI - банк ашуканец, Бот па адабранні грашовых сродкаў у насельніцтва РФ
    Я займаюся проста рэкламай, дапамагаю наладжваць Adwords, Дырэкт і ўсякага іншага падобнага роду рэкламу, зарэгістраваны на сайце nalog.ru, з'яўляюся самазанятым! Ведаеце самае цікавае, мне кліент адправіў грошы, палова з іх я павінен быў папоўніць у Яндэкс Дырэкт, вось зараз я павінен грошы кліенту, дык яшчэ ў мяне гэта былі апошнія грошы, мне заўтра плаціць за кватэру. У краіне і так працы няма ніякай, хоць неяк выжываю дзякуючы інтэрнэту і тое капейкі, а тут і гэтых капеек пазбаўляюць, жадаецца ці ледзь не крычаць.

Я так разумею ў іх сб мабыць на %, колькі заблакуем - столькі заробім. Блакаваць будзем усіх!

А ці ведаеце, што самае цікавае? На якім жа яны падставу маюць права патрабаваць натарыяльна завяраць копію пашпарта і дамову з аператарам? Пад маім падлікам гэта будзе каштаваць каля 7-10т.р, каб паўгода потым яшчэ чакаць сваіх грошай. Не ў адным ФЗ РФ такога пункта няма, ды маюць права пашпарт, маюць права дамова сотага аператара, маюць права нумар банкаўскага рахунку, рэквізіты, але натарыяльна завяраць ніхто нічога не абавязаны, гэта яны прыдумалі - каб разводзіць нас, "лохаў" так яны лічаць сваіх кліентаў.
    киви заблокировали кошелек что делать
    Дарагія сябры, у каго QIWI незаконна заблакаваў грошы, давайце аб'ядноўвацца і пісаць калектыўную скаргу ў ЦБ РФ, бо пачытаўшы водгукі, у кожнага 2-га адбываецца такая бяда, гэта не нармальна! Трэба пазбаўляць гэтых ашуканцаў ліцэнзіі, раз і назаўжды.